Training at Subterra TLV

8 סיבות למה זה טוב בשבילך

אימון פונקציונלי במועדון, תחום המשלב בתוכו שיטות אימון רבות. אימונים המבוססים על עקרונות של שימוש בתנועה הטבעית והמלאה של גוף האדם, חיזוק שרירי הליבה, הגמישות ועוד. בשנים האחרונות ספורטאים, אנשים הזקוקים לשיקום, יחידות צבאיות ומשטרתיות וגם חובבי ספורט עוברים להתאמן באימונים פונקציונליים. הנה 8 סיבות למה אימון פונקציונלי טוב עבורך.

בטיחות - פחות פציעות 

באימון הפונקציונלי, גם האימונים שמבצועים עם התנגדות משקלים, יבוצעו בהדרגתיות ועצימות נמוכה, מתוך שאיפה ליצור עבודת כוח איכותית ובריאה. ההקפדה על מתיחות, תרגילים מחזקים ומייצבים באימונים היא בעדיפות הגבוהה ביותר. תרגילים רבים מבוצעים עם משקל הגוף כגורם ההתנגדות, כתוצאה מכך יורד העומס על המפרקים. כל הגורמים האלה, ממקמים את האימון הפונקציונלי הרבה לפני תחומי אימון אחרים בכל הנוגע למניעת הפציעות.

 

מהירות – חסכון בזמן 

אין דבר יקר מהזמן שלכם. אם אתם אנשים עסוקים, שמרגישים שכושר עלול לפגוע לכם בקריירה או בחיי המשפחה, תופתעו לגלות שגם בזמני אימון קצרים, אפשר להגיע לתוצאות נהדרות. שיטת האימון, מבוססת על עבודה רציפה עם מנוחות קצרות. בזכות עקרון זה, האימון אמנם הופך מאתגר יותר, אבל הזמן, הסיבולת וההנאה מהאימון שווים את הכל.

                                                                                                                

ניידות - אפשר להתאמן בכל מקום

אימון פונקציונלי יכול לקרות בכל מקום, מתאמנים מספרים שמצאו עצמם משלימים אימון שפספסו, בחוף הים, ואפילו בלובי של בית מלון. לא צריך הרבה בשביל להתאמן, לאחר מספר אימונים, הידע ותוכנית האימונים שתקבלו מהמאמנים שלכם יספיקו לכם בשביל לעשות אימון איכותי באופן עצמאי. בכל מקום וזמן שרק תרצו.

 

אירובי - סיבולת לב ריאה

עובדתית, סיבולת לב ריאה, היא דבר הכרחי. לא כל אחד חייב לרוץ אולטרה-מרתון ולהתמקד דווקא בתחום הזה, אבל בשביל שריפת קלוריות, חיטוב ותחושה כללית טובה עבודה אירובית היא הכרחית. אימון פונקציונלי משלב בתוכו אלמנטים רבים של ריצה, ועבודה אירובית עם מספר חזרות גבוה, כך שבטווח הארוך תראו שיפור ניכר בסיבולת לב הריאה שלכם.

 

מציאותי – עבודה שמכינה אותך למציאות

התנועה באימונים מתבססת על תנועות טבעיות לגוף האדם, כאלה שמחקות את מה שאנו עושים במציאות. העובדה שיש מתאמנים בתחומים אחרים שמסוגלים להרים משקלים כבדים באימונים, אבל פעולות פשוטות מהיום-יום כמו ספונג'ה או משחק עם הכלב גורמות להם לכאבי גב היא אבסורדית. בתחום האימונים הפונקציונליים, פועלים על פי עקרון של אורח חיים בריא ומאושר, לפניי הכל. מסיבות אלה האימונים שלכם יתאימו למציאות שבה אנו חיים, תרגישו שיפור גם בזמן שאתם סוחבים את הקניות מהרכב.  

                                              

גיוון - אף פעם לא משעמם

אימונים פונקציונליים מתאימים מאוד לאותם מתאמנים, שחשים שחיקה ושעמום אחריי תקופה של אימונים באותם מתקני כושר קבועים ובאותו הנוף. התרגילים באימונים מתחדשים ומשתנים כל פעם מחדש. אין סוף למקוריות ולחידושים בתחום, בסופו של דבר תוכלו גם אתם להתאים ואפילו להמציא תרגילים משלכם באופן עצמאי. במילה משעמם לא תשתמשו בזמן הקרוב, זה בטוח.

 

CORE - שרירי ליבה חזקים

בהמשך למה שנאמר בנושא מניעת הפציעות, באימונים יש תשומת לב מוגברת לעבודה על שרירי ליבה, שבתחומים רבים אחרים "נופלים בין הכיסאות", נשכחים כאילו אין להם חשיבות. למעשה שרירי הליבה או בשמם הלועזי CORE, חשובים מאוד ליציבה נכונה של הגוף, ולחוזק הכללי שלו. אימון קבוע של שרירי הליבה, זאת ההשקעה הכי טובה שתוכלו לעשות למען הגוף שלכם.

בחברה טובה - אימון קבוצתי

להתאמן לבד יכול להיות נוח לעתים, אין תלות במתאמנים אחרים, ואין מאמן שמפציר בך להגיע לקצה היכולת. אימון לבד הוא דבר חיובי שכל מתאמן חווה ונהנה ממנו. למרות הכל, אנו מתעקשים כי אין תחליף לאימונים במסגרת אימונים מסודרת. כאשר אתם שייכים לקבוצת מתאמנים, ההתמדה שלכם תגדל משמעותית. הרצון לבלות עם חברי קבוצת האימונים, והתחרותיות הבריאה תקדם אתכם משמעותית אל המטרות והיעדים שהצבתם לעצמכם. אנשי המקצוע שיעברו אתכם את כל הדרך אל היעדים האלה, יבנו עבורכם תוכנית אימון מסודרת, וידריכו אתכם אישית להצלחה.

חשוב לציין, אין במאמר אמירה נגד כל סוג אימון, אנו חושבים שכל אדם צריך להתאמן, בדרך כזו או אחרת, וזה העיקר. היום, הדרך הכי טובה לעשות את זה היא לשלב אימונים פונקציונליים בתוכנית האימונים שלכם!

 

עדיין מתלבטים בנוגע לאימונים פונקציונליים? 

צרו איתנו קשר לתיאום אימון התנסות!

03-5663370

Be our friend:
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon